Treningi dla kulturystów – zobacz, jakich błędów unikać

Posted on 09/04/2019 5:37pm

Kiedy zima przemija i pojawiają się pierwsze słoneczne dni, wiele osób przypomina sobie o tym, iż trzeba zadbać o swój wygląd, żeby w czasie wakacji atrakcyjnie prezentować się w stroju kąpielowym. Takie myślenie nie jest obce ani kobietom, ani panom, a na siłowni zazwyczaj popełniamy wszyscy identyczne błędy.


Najczęstszymi błędami na siłowni są te, które być może nie są rezultatem naszej niewiedzy, ale raczej ze zniecierpliwienia oraz pragnienia szybkiego uzyskania dobrych rezultatów. Z tego powodu warto czytać serwis budujmase.pl. Prawda jest taka, że nie da się uzyskać pięknej, wysportowanej sylwetki w ciągu zaledwie paru tygodni. Aby proporcja mięśni do wagi ciała była idealna, niezbędne są lata systematycznych treningów oraz mądra dieta. Przeważnie rozpoczynamy trening kulturystyczny, bez dobrego przygotowania merytorycznego. Z tej przyczyny wydaje nam się, iż głodzenie się oraz nadmierny wysiłek każdego dnia, przyniosą efekty, których pragniemy.

ćwiczenia na przyrządach na siłowni
Author: JBLM MWR
Source: http://www.flickr.com
W rzeczywistości osoby ze zbyt małą wagą, muszą najpierw osiągnąć tak zwaną masę, a dopiero w dalszej kolejności rzeźbić mięśnie, natomiast jeżeli czyimś problemem jest nadmierna ilość tkanki tłuszczowej, to nie pomogą żadne spalacze tłuszczu, jeśli nie zmienimy diety oraz nie wprowadzimy trwale do swojej codzienności aktywności fizycznej. Wcześniej przeczytaj artykuł o spalaczach tłuszczu


Najczęściej popełniamy błędy przez brak wiedzy, zdarza się jednak, że błędy na siłowni są wynikiem naszego bezpodstawnego przekonania, iż wiemy wszystko najlepiej. Trening kulturystyczny ściągnięty z internetu nigdy nie będzie dla nas dobry, ponieważ każdy człowiek ma inną sylwetkę, inne możliwości fizyczne, odmienną kondycję oraz inny styl życia. Jedyna zasada, która jest taka sama dla wszystkich przyszłych i obecnych kulturystów to to, że odpowiednia dieta jest kluczem do sukcesu. Nawet doskonały, najbardziej angażujący trening nic nie da, jeśli odżywiamy się całkowicie przypadkowo. Czasami wydaje nam się, że suplementy dla sportowców wszystko załatwią, jednak prawda jest taka, że spalacze tłuszczu, czy odżywki dla kulturystów są dedykowane doświadczonym zawodnikom. W pierwszych miesiącach treningów suplementacja nie jest niezbędna.

Tags: dieta, siłownia, kondycja, sylwetka, waga, tłuszcz